Senays 20 haftalıgz canım 12 haftamda atıldı bnad seklaj. Bnde ewde ufak defek işlerimi yapıyorum yemgı hazrlyorum baska birsey yapmıyorum ewden cıkmıyorum uzanıyorum. Hava almaya sadce balkona cıkıyorum bnada doktorum yürümek yasak sadce bakkala gidebilirsin dedi ona bıle çıkmıyorum . İgne vurulmaya cıkıyorum hafta 1 kez. 4.kat asansörde yok merdivenleri inip cıkarken korkuyorum😪 Allahıma emanet