Ezo1 ben 37+4 te oldum. Doktordan doktora değişiyor 41. Haftada yapanları duydum 🤦🏼♀️😂 ama sakın korkmayın kötü yorumlara kulak asmayın. Parmakla kontrol ediliyor acısız ve çok kısa süren bir muayene derin nefes alıp vermeyi unutmayın kendinizi rahat bırakın. Burada çok kötü yorumlar görmüştüm bu konuda o yüzden anlatmak istedim 🙈