ruveyda98 Ya kızlar randevuyu nasıl alıyorsunuz çıldıracam kaç haftadır randevu yok açmıyorlar. Sıra alıyım diyecem sabah kaç gibi gitmem gerek o zamannn? Yokmu konyalı oraya giden
Elsu26 ruveyda98 ben Konya’da yaşamıyorum ama benim gittiğimde doktorada randevu bulmak çok zor MHRSden talep açabilirsin randevu açıldığı zaman mesaj gelir hemen girer alırsın 😊
Elsu26 ruveyda98 hastanenin içinde MHRS hizmeti var mı diye sorabilirsiniz varsa gidip ordan alabilirsiniz ya da sabah 7 buçuk gibi hastaneye gidip sıra alabilirsiniz ama tabi doktorun yoğunluğuna da bağlı
ruveyda98 Elsu26 nr kadar zorlaştı bu devlet has randevu almak kaydın olmayınca doğumda da sıkıntı oluyor
Minikaanne ruveyda98 ben doğum yaptim genel kontrol amaçlı gittim. Memnunum ilgisi iyiydi zaten tavsiye üzerine gittim. Normalde doktorun kim
ruveyda98 Minikaanne medovaya gidiyordum güler altıntepeye doşumu devlette yapacağım için kaydımın açılması lazımm
ruveyda98 11_ayse11 benim 2. Gebeliğim ilkinde de ona gittim gayet memnundum200 tlydi en son ama şu an 250 olmuş diye duydum