Merhaba anneler. Benim ilk gebeliğim biraz tecrübesizim. Tırnak makası, burun aspiratörü, bebek tarağı vs. Hangi marka tercih ettiniz. Dün gittim e-bebeğe onlar bana bakıyo ben onlara bakıyorum. Hangisini alacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Büyük setleri biraz gereksiz buluyorum ben ama. Büyük set mi almak mantıklı yoksa tek tek mi. Siz neler aldınız?