bebeklendik Adete göre cinsiyet diye bir şey yok. Yanlış anladın sanırım. Şöyle anlatayım döllenme olduktan 7-8 gün sonra test yaparsan düşük çıkar beta hcg. Fakat döllenmeden 15-20 gün sonra test yaparsan tabi ki daha yüksek çıkar yani düşük ve ya yüksek çıkması senin erken veya geç test yapmanla alakalı..