gamze1126 Hafif sancım var alttan basınç var dua edin doguma gireyim artik hamişler 🥰🤲 38. haftada dogurman lazim yoksa 4 kiloyu bulacak kızın demisti doktorum. 39+2 olduk. insallah başlarız doğuma 🤲💞