esballi 6 haftalık hamileyim aşırı mide bulantısı var. Benle aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı 🥺
asdfg3 esballi 12 haftaya kadar cektim sonra doktorumdan ilac istedim biraz olsun hafifletiyor yoksa caresi yok
BuseArac esballi baş ucuma kraker koydum . ggözümü açtığım zaman yataktan kalkmadan yer öyle kalkardım. Bir de doktorum suyu pipetle içmemi önermişti. Ilık suyu yavaş yavaş pipetle içerdim
Gozi esballi prilam dr kullanıyorum baya hafifledi sabahları kalktıgımda biraz oluyor hemen ilscımı içiyorum en azından kusmuyorum yatmadan önce 2 adet sabahta 1 adet doktoruna danış
Nur9898 Bende ayni sekildeydim ama doktoruma dedim durmadan kusuyorudum bana ilac verdi onu kullqniyprum 2.kutuya gectim vlla o olmasa bisey yiyemiyordum
Oznur35 Canım bende öyleydim 4 ay çektim mide bulantısı hiç birşey yiyemiyordum iştahın yoksa meyve ye bol bol elma ye sabahları bi muz ye en azından o tutsun seni mide bulantısına elma iyi geldiğini düşünüyorum
Nur9898 esballi Prilam dr valla kusmaya bulantiya bire bir bittikce yazdırıyorum mide yanmam icinde Refcon advance surup var onu
1melisa esballi doktorum bana hap yazmıştı o rahatlatıyordu canım hapsız bir çaresi yok gibi karanfil çigneyebilirsin yada zencefilli çay
ydmayse esballi canım arkadaşlarımın tavsiyesidir bu tuzlu çubuk krakerler varya, birde tuzlu salatalık 🌸
Ada_cn esballi canım bulantı kesen bileklikler var sağ ve sol bileğe takınca etkili oldu diyenler var bir araştır ister 🤷🏼♀️
Sevgi0147 esballi doktoruna danışarak prilam diye bir ilaç var bence bulantiyi kesiyor ama doktor kontrolünde kullan tabi ki