Yesimalmila bizde anne yani alicaz kullanabildiğimiz kadar kullanicam daha sonra baza yatak koymayı düşünüyorum. Bebiş düşmesin diye korkuluk mu denir tam ismini bilmiyorm başlayan ondan taktiricam. Sanada fikir olur belki 😊sağlıcakla alın kucağınıza bebisinizi😊