aysnrsvs beni sadece diyetisyene yönlendirdi, takip ölçüm vermedi. Hatta ben sordum şeker ölçüm cihazı alayım mı diye. O kadar yüksek değil dedi. Dikkat et yeter dedi ama ölçüm yok. Bu arada tokluk 1. Saat 198 falandı çok düşük de değil yani. 2. Saat de sınırın 1 üstündeydi.
Her gittiğimde söylüyorum şekere bakalım diye hep açlık şekeri veriyorum sadece.o da normaldi hep zaten. Tokluga hiç bakilmadi.