Melek3 dikişlerinize iyi bakın inanın çok zorluyor, benimde full epizyotomi.. iç yırtıklarım çok fazla dıştan az dikiş ama oturmak yasak bebekle çok zor oluyor maalesef pansumanınızı ihmal etmeyin her tuvalet sonrası ben hala ayakta tuvalet yapıyorum ama bir şekilde günler geçiyor🙂