Bugün 40 olmuştuk tam kontrole geldiğmde bebeğimin plesantasi yaşlanmış olduğunu ogrendm kalp atışı yine dümdüz du ve şimdi suni sanci verdiler eğer tekrar düz çıksaydı sezeryan a alacaklardı ama şimdi normal 😅normal doğum bekliyorum sancılarım başladı dua edin sağlıkla alayım kucağıma 😊