Eve Kuzenim 9 ay falan o sepet beşikte yatırdı ama sonrası yatamıyor kaldırıyorsun başka beşiğe geçiş maalesef. Bana hediye geldi sepet beşik o yüzden kullanacağım bir süre ama ben anne yanı 60×120 beşik aldım, sonra onu kullanacağım 🌸 Yani hediye gelmese sepeti almazdım sanırım