36.haftaya girdim nst de ve muanede bebeğin kalbi hızlı attı sınırda çıktı tam kontrollere gelince biraz heyecanlanıyorum ondan olabilir mi dedim doktra ama serum takviyesi alıyorum şuan tekrar muane edecek doktor sizce neden boyje olur çok morelim bozuk 😔