sacmalamakizim kirpik lifting yaptırıyorum ben, yıllardır zaten manikür pedikür yaptırırım. Standart kaş aldırma, e ağda vakti gelince onun dışında cilt bakımımı kendim yapıyorum, titreşimli temizleme cihazıyla cildimi temizliyorum 2 3 akşamda bir (her akşam değil doğal yağ dengesi bozulmasın diye) her akşamda serum ve kremleri uyguluyorum.