ozgese-s gümüş kapak al. Ben ikisini aldım. Gümüş kapağı sonradan aldım ama yara olduktan sonra. Krem tek başına işe yaramıyor. Bi süre sonra kuruyo göğüs ucu. Yara oldu. Gümüş kapak aldım. Sürekli nemli tutuyo, 3 ay oldu doğum yapalı, hala kullanıyorum . Krem öylece duruyo. Kapağı çıkarttığım günün sonunda tekrar acımaya başlıyo. O yüzden çıkarmıyorum hiç