Kızlar grip oldum emziriyorum bi yandan da 1 buçuk aylik bebişim var korkuyorum oda hastalanirsa diye anlina baktigimda biraz sıcaklık vardi bide sirtina baktim ordada vardi sirt ustu yatığı için pek önemsemedim orayi ama şimdi anlinda vardi anneme sordugumda ondan bişey olmaz maske tak öpme dedi gecen saglik ocağına gittigimde igne vuruldu bebişim dedim ateş yapar mi oda dedi Hayır ama mor calpol al dedi bebegin var evde bulundur anneme sordugumda daha küçük dedi verme allahim korusun cocukta grip olursa NASIL atlatiricam hastaligi ilac da icemez çok korktum yani dun geceden beri aklima cok takıldı kucagima almak bile istemiyorum hastalanmasin diye ben nasıl atlaticam bu gribi dun nane limon kaynatıp ictim su iciyorum bol bol limonlu cay iciyorum baska ne yapabilirim