Metehanmoom Kızlar 36+1gunluk olduk bugün nst ye girdim ve bebeğin kalbi çok hızlı atıyordu ebe sınırda dedi aslında ama doktor muane etti oda evet hızlı atıyor dedi çok endişelendim serum taktılar bitince tekrar muane edecek sizce neden olur?😔