35SD28 sağlıkla gelsin minnoşka ❤️ Bence de kız annesi olmak ayrıcalık, erkek annesi olmak başka ayrıcalıktır, çünkü annelik ayrıcalıktır.. kedi annesi de buna dahil 😍 2 evlatta çok değerli.. sevincinizi yaşamaya devam edin bu kadar yüklenilmez zaten açıklamışsınız ki ben art niyetli algılamamıştım:) hayırlı olsunn