Kızlar selam. Benim ilk gebeliğim 34+1 haftalık hamileyim bir kaç gündür karnımın altında kasıklarımda bi ağrı hissediyorum belime sırtıma kadar vuruyor. Doğum yaklaşıyo artık yalancı kasılmadır dicem ama kasılma ne ağrı nasıl oluyo bilmiyorum ilk hamileliğim olduğu için. Oğlum da çok hareketli maşallah hiç durduğu yok. Eşimde çok paniktir doktora gidelim diyip duruyo bu hafta cuma günü doktor randevum ama baya nefesimi kesiyo ağrı olduğunda gece uyurken yada uzanırken dönerken bile canım yanıyor. Normal mi? Yoksa böyle olduğunda doktora gitmeli miyim ?