Slm kızlar,bugün kontrolüm vardı 32haftalik gebeyim , bebeğin herşeyi normal gözüküyor ama amnion sıvısında biraz fazlalık var gbi duruyo dedi.Perinatoloji uzmanına yönlendirdi daha önce başına gelen var mi 🥺Bu arada şeker yüklemesi yaptrdgim da sorun cikmamisti