poyrazinannesi1 ben travel sistem arabaların ağır olduğunu düşündüğüm için pek almak istemiyorum onlardan. Arabamız var zaten çoğu yere arabayla gideceğiz, bazen tabi ki bebek arabası da kullanılacak oyle zamanlarda da en hafif, sürüşü en kolay olanı tercih etmek lazım diye düşünüyorum. Chicco ohlala 2 kullanıyor ablam, çok memnun, yenidoğandan itibaren kullanılıyormuş piyasadakii en hafif arabalaardan ve ortadan ikiye de katlanabiliyor hiç yer kaplamıyor. Ben de ondan alacağım sanırım 🌸