EsraK Kızlar 35+3 üm bebeğim o kadar hareketli ki sabahtan beri alt tarafa baskı yapıyor elimle tutma ihtiyacı hissediyorum o derece bu normal mi yoksa doğum belirtisi mi ? Belime de arada sancı giriyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsraK kasılman varmı peki duzenli olarak sancın ic camasirinda islaklik hic farkettinmi canm
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsraK ben daha dogum yapmadmama bildigim kadariyla nisan gelmesi gerek sonra suyun sonra duzenli olarak sancın ve kasılman olması gerek eger suyun geldiyse kasilma yada sanci bekleme zaten hemen doktora git