Gozde08 şöyle ki en baştan beri benim aşağıdaydı.. Şuan 33+5im şükür… Ama daha geçen hafya bile yine kanamam oldu. Sürekli kendimi korumak zorunda kaldım. Ayakta dikilme, yorulma, çok fazla yürüme ve eğilip uzanma kendini korursan hiç birşey olmuyor. Ama ben biraz hareket edeyim hemen kanamam oluyor tek sıkıntısı buydu. Herkesin farklı ama tabi en doğrusunu doktorun bilir