DefneRana alparslanannesii1661 bendede adet sancısı giriyor ama çok çok az dua ediyorum daha doğmasn 😂
Ozge343 DefneRana Korkmayın inşallah normaldir benimde 38+3 bikac saat arayla hareket ediyo anca normaldir artık hayırlısıyla kavuşuruz inşallah 🤲🏻
DefneRana alparslanannesii1661 ilk kızım 40+3 de doğmuştu 😂 22 sinden önce doğarsa yengeç oluyor ya yengeç istemiyorum 😅😅
DefneRana alparslanannesii1661 ayy aynen yengeç nerden çıktı akrep olacak o 😂 düşünün o kadr istemiyorum işte adını bile anamadım hahah
alparslanannesii1661 DefneRana ahahahhaah valla bende 22 den sonra dogursam diyorum kiz kardesim akrep inanilmaz gozum korktu😂😂
DefneRana alparslanannesii1661 evet evet bencede son 7 gün hurma vs bile yemiyorum hareket etmiyorm doğmasn diye 😂😂😂
Gozzdde Gozde939e99e 38+1im ve 2 gundr çok kaşınıyorum persembe günü dogumum persembe gunu Allahn iznyle. Geceleri wc ye yatak aticam neredeyse cok sık idrara cikiyorumm
alparslanannesii1661 DefneRana hurma yi hic yemedim ya Allah affetsin sevemiyorum ama hareket diyince dun mutfak dolaplarini indirdim sildim evleri nasil temizledim 😂😂
Ozge343 _anne_ Bebiste bir sorun oldu mu acaba kaç kilo doğdu bide. Bana 38+3 teym 2500 dedi az gbi geldi bana kilosu ama Dr. normal dedi minyon olcak dedi benim gibiymiş kafama karıştı
_anne_ unemere Yalanci sancı canim onlar. Gerçek sancılar öyle bir girer ki dayanamazsın arka arkaya sürekli gelir 5 sn nefes alırsın arkadan tekrar gelir