Pamukcukk 16+3 haftada doktor kız dedi ama insanlar daha erken değişebilir diyorlar doktor tereddüt etmedi kız dedi bu haftadan sonra değişen var mı?
MeyraRana Pamukcukk bende oğlan dedi yani pipisinin resmini de çekti tam 16+1 de hatta özellerde net cinsiyet söyleniyor ben 15+3 ken özele gittim oğlan dedi 16+1 devlete gittim oda oğlan dedi
Ozlem2904 Pamukcukk 16+4de bariz oglandi, 13+4de gttigimizde arasi bos tamamen kiz demisti ama 16.haftada erkekti belirgin sekilde bence degismez. Erkek olsa anlasilirdi mutlaka
muzis07 Pamukcukk banada 12+4 te kıza benziyor dedi alttan muayenede bende değişir mi diye düşünüyorum bir kızım var 😇 herşeyin hayırlısı inşallah şıan 14+4 düm
Pamukcukk Ozlem2904 ne bileyim insanlar tedirgin ediyor kız diye benimsedim değişir diye korkuyorum ☺️