İlk hamileliğim Allah Allah deyip canbebe 2 numaradan 100 adet 3 numaradan 100 adet aldım. Biraz acele ettim keşke farklı markalardan biraz biraz alıp deneme yapsaydım alerji olur mu diye. Cuma günü doğumum var bakalım deneyip göreceğiz. Bir problem olmazsa devam edeceğim olursa da canbebe kullanan bir arkadaşa hediye ederim.