Kızlaar, post açmışdım bugün belki sezeryan olucam diye ama çok şüküürr suyum artmış. 3gün önce 15prosentil olan su şimdi 25prosentil olmuş 😻doktor karından yapılan bir iğne yazmışdı. 3gün boyunca onu yaptırdım ve düzeliyor 😻 doktor böyle giderse 37haftayı tamamlaya biliriz dedi 😻😻😻