Selam arkadaşlar❤️ Kürtajımın üzerinden 10 gün geçti,çok şükür iyiyim ilk iki gün kan çok oldu ama sonra az az şimdi hafif akıntı gibi oluyor.normal olduğunu biliyorum sizce normal mi?????Ilişkiyede girmiyoruz 20 gün kadar olmamalı.Doktorum regl olunca gel 1,2 ay kontroller edelim.Sonra Allahında izniyle yeniden hamile kala bilirsin dedi.Fakat benim kocam corona geçirdi çok ilaç içti.Bir ilacında 6 ay boyunca korunmalı olduğunu yazıyordu,2ay oldu iyleşeli zaten kendimizi toparlayana karar 3,4 ayda geçer.Bu konu hakkında beni bilgilendire bilir misiniz?
Ve ben kürtajı mecbur yaptırtım bebeğimin kalbi durmuştu 8 haftalıkken😔