Civcivinannesiii Hadi bakalım hayırlısı 😍gittim bende çok şükür rahim kalinligin iyi dedi 9.3 mm ölçtü bugün . Transfer sonrası kullanacağım ilaçları reçete etti . Tüp bebek merkezinin boş gününe göre bana haber verecek canım . Bugün yada yarın haber veririm ddi bekliyorum bakalim