EsraGlgr o haftalarda bende de vardı ama geçti çok şükür
Doktoruma danışmıştım
Rahim genişledikçe böbreğe de baskı yaparmış
İdrar yaparken yanma ağrı vs olmuyorsa
Üstünde çok durmayalım demişti
Ama siz içiniz rahat etmesi açısından kendi doktorunuza da danışın