Zeyzey91 ben 2 haftadır yaşıyorum berbat bi his. Gece uyandığımda ellerim öyle bi uyuşmuş oluyo ki çok sinir bozucu. Sabahları ellerimde çok şiş oluyo hareket ettikçe şişlik gidiyo ama bi elimin parmağındaki uyuşukluk geçmiyo. Doktora söyledim magnezyum ve kalsiyum kullanıyo musun dedi evet dedim kalsiyumu günde 2 ye çıkardı. Ama ödemden oluyo gibime geliyo. Kol kaslarımda ağrıyo biraz. Şu an 37 haftalığım