inci_bebek06 Şöyle ki, geçen ay lugol solüsyon kullanmaya başlamıştım o ay 30. Günde adet oldum, normalde 36. Günde olurdum, o da adetleri falan düzenliyormuş. Bu ay şu an 34. Gündeyim yani geçti mi yoksa var mı bilmiyorum, ama adet belirtim yok, göğüslerim şişerdi bişey yok, onun yanı sıra, sağ kasığımda dolgunluk ve batmalar var, akıntım var böyle şeffaf sümük gibi afedersiniz, yani bi kan versem mi acaba diye düşünüyorum artık 😅 1 tane kızım var, bu da olursa çok sevinirim, olmazsa nasip derim ama sabırsızlığım çok 😅