haticeks bende vardı, hâlâ daha var. 32+2yim. Evet çok şükür bir eksiğim kalmadı ama hastane çantam hazır değil. Ve ben diğerlerini değil de bunu düşünüyorum hep. Geç kalmışım hissi var. Aniden doğursam hiçbir şeyi hazır değil ne yapacağım düşüncesi var. Kıyafetlerimiz yıkanmadı, yetişmeyecek diye de korkuyorum. Fazla düşünüp hamileliğimin son haftalarını da kendime zehir etmek istemiyorum. Eşim hep der “Takma kafana ölmediğimiz sürece her şey hallolur.” Haklı da zorda da olsak halloluyor. En iyisi takmamak düşünmemek sanırım, başka şeylerle ilgilenmek. Aynı bedende son haftalarımız,bunu kendimize zehir etmeyelim. Eminim ki zamanla her şey hallolur ve biz boşuna sıkıntı yapmış oluruz.