Canefzaaaaa Merhaba arkadaşlar 50 lik şeker yuklemesinde sonuçlar yüksek çıktı. Doktor 100 lük yükleme istedi. Şimdi ilk tokluk kanını verdim. Ama midem çok bulanıyor ve acayip bir uyku ve halsizlik çöktü. İkinciyi verip üçüncüyü de vermesem ne olur ki?
Lulikli Canefzaaaaa canım bence 2 seferlik işin kalmış çok az sabret araba varsa araba da biraz uyu. Böyle yarım kalmış sayabilir doktorun tekrar tekrar uğraşma
autumn Canefzaaaaa ben de çok fena olmuştum biraz dinlenmeyi deneyin uzanın müsait bir yer bulabiliyorsaniz çektiğinize değsin en azından
Canefzaaaaa Lulikli O yüzden bekledim canım bende ay bu olmamış testi tekrarlamiz lazım der diye korktum İnan ki. Çok şükür bitti sonuçlar bile çıkmış. İnternette baktığım değerlere göre yüksek ama 😣
Canefzaaaaa autumn ya valla hemşirelere sorayım dedim uzanabilecegim bir yer var mıdır diye? Hiç bu kadar uykumun geldiğini bilmem.
Nisaanuur Ay çok zor geçen hafta bende yaptırdım sürekli midem bulandı hele 3.Kan verişimi bekliyişimde . Hemşire dışarı çık soğuk hava da dolan dedi de öyle başarabildim istirfa etmeden
Canefzaaaaa Nisaanuur Bende sonuna kadar bekledim. Damar yolu açtıkları için dışarı da çıkamadım. Oturduğum yerde uyukladim durdum. Bir de yalnız gitmistim bu kadar uzun süreceğini bilmediğim için. Neyse ki bitti ama kaç saat oldu hala bir halsizlik uyku hali ve hafif de olsa mide bulantısı devam ediyor