Yaptırdım ama pişmanım.
Şöyle ki bu içtiğimiz sıvı ile bebeğimize aniden yüksek dozda glukoz yüklüyoruz. Oysa bunu yapmadan önce vereceğimiz tahlillerde (açlık, tokluk kanı ve son 3 aylık kan şekeri ortalaması) zaten diyabet hastası veya adayı olup olmadığımız belli oluyor. Yükleme öncesindeki tahlillerimde normal sınırlarda olan sonuçlarıma rağmen ailede var diye yükleme yapıldı, vücudum şekeri tolere edemedi ve şeker hastası teşhisi aldım. Kadın doğumcu dahiliyeye, dahiliyeci endokrine, endokrinci bi torba dolusu insüline yönlendirdi. Keşke hiç içmeyip kendimi de bebeğimi de zorlamasaydım. Günde 6 kere parmaklarımı delip kanıma bakmak zorunda kalmasaydım. Düzenli tahlil yaptırıp, değerlerimi diyetle kontrol altına alsaydım diyorum. Sizlere de iyice düşünün derim…