Benim doktorum da aynı şeyi söyledi bebek ve anne sağlıklı olduktan sonra 40. Haftada bile alırım dedi dünya sağlık örgütüne göre en sağlıklı sezaryen zamanı için 38+0 ı görmeleri gerekiyormuş bu da 39. Haftaya giriş oluyor benim doğumum 38+3 te olacak inşallah doktora kalsa 39+0 da alacaktı ben bekletmek istemedim gelişimi de normal çok şükür 🙏