Mihraaksa-nin-annesi 3 aylık hamileyim hamileligimin 3 . Ayında farkettim kahverengi camur gibi akıntı ve ara ara hala devam ediyo hala doktora gitmedim riskli bi durummu 🙄😐
Leyla_nur Mihraaksa-nin-annesi evet bende 3 aylık hamileyim daha 3 gün öncesinde gitmiştim aynı sorundan düşük riski diyerek hastaneye yatırdı 2 gün kaldım şimdi çok şükür geçti. Böyle şeyleri lütfen ihmal etmeyin.
annembabam Mihraaksa-nin-annesi kesinlikle ihmal etmeyiniz . Ben ilk düsügümde bir sabah çok az gördüm , etmesi sabah 5 te acı tecrübeyi yaşadık. Sebep tabi ki bu demiyorum lakin tedbir kuldan .
Mihraaksa-nin-annesi Leyla_nur yaa bende bunu ikinci defa yaşıyorum peki dediğim lekelenme çamur gibi bunu araştırdım genelde yerleşme kanamaları veya eski kanama olduğu için kahve lekelenme gorulebiliyo hamillerde bunu ebemde söyledi o yüzden hastane kontrolümu bekledim ama inşallah kötü bisey yoktur 🙄😥
Mihraaksa-nin-annesi Leyla_nur çok geçmiş olsun bana da şuan yatış verdiler atlatılır inşallah Rabbim yavrularımızı sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin😌🤲
Mii Mihraaksa-nin-annesi bende şuan 8. Ayımdayım 1 aylıktan itibaren çok olmadığı halde lekelenmem olduğunu demiştim 5. Ayıma kadar progestan hap kullandım doktorunuza belirtin lekelenmenizin olduğunu doktor lekelenmenin düşük riski içerdiğini demişti kontrolünüzde diyin mutlaka
Mihraaksa-nin-annesi Cevaplariniz icin Tesekkurler güzel anneler 😌🥰şuan hastanede yatisim yapıldı riskim varmış inşallah sorunsuz sıkıntısız ayrılırız burdan bebegimle moralimi yüksek tutuyorum 😌dualarınızı eksik etmeyin 😌🤲
emelsena Mihraaksa-nin-annesi evet ilk 3 ay kullandım. Sonra lekelenmeler devam etti. Yine verdi. Bu sefer kullanmadım çünkü biliyorumki önemli bişey değildi. Dinlendiğimde lekeler azalıyordu. Zaten çevremde lekelenme gören çok tanıdığım vardı. Sonra kendiliğinden geçti valla. Bide progestan beni çok uyutuyordu sersemleştiriyordu içmekte istemiyordum açıkcası.
Mihraaksa-nin-annesi emelsena aynen ya yan etkileri sersemlestiriyo bugün ilk günüm gün içinde 2 defa uyumuşum 😁🤦♀️
Minik1Civciv Mihraaksa-nin-annesi fitil olarak kullanabilirsiniz benim doktorum öyle daha etkili olacağını ağızdan bulantı ve uyku yaptığını söyledi
Minik1Civciv Mihraaksa-nin-annesi ben gördüm koşa koşa doktora gittim kusmamdan dolayı kesede ayrılma olmuştu sanırım zorlanmadan progestan kullandım bi hafta doktor kontrole çağırdı bi hafta sonra bugün yine geldi korktum yine gittim normalde yarındı kontrolüm bugün gittim ayrılma kapanmış kalp atışı da normal ama hala ara ara kahverengi akıntı görüyorum bi sıkıntı yok dedi doktorum progestana da devam etmemi söyledi