Zemzems Dün de post açmıştım bu konu için pembe akıntı için Doktoruma yazdım normal dedi ama bugün daha çok akıntım gelmeye başladı başına böyle birşey gelen var mı.? Karnım belim de ağrıyor adet olacak mışım gibi ağrıyor
Burculu_11 Zemzems evet telaş yapmaayın doktor progestan içmenizi önerecek doktora gidin ilacı yazsın kullanın geçiyor
Bebetonunannesii Zemzems benim de pembe akıntım geldi. Bebek yerleşiyor ondan kanama oluyor dedi. Snra iki günde kahverengi akıntım oldu hafif görümcem ebe aradım korkulacak bi durum yok yerleşme kanaması yaşıyorsun dedi. Doktora gittim bi sıkıntı yok sadece ilk üç ay cinsel ilişki yaşamamaya dikkat et dedi. Şu an 15 haftalık gebeyim. İçini ferah tut
Merveonay Zemzems yerleşme kanaması olabilir büyük ihtimalle bu 2-3 gün sürebilir canım ama çok kanaman olursa git tabi doktora ama çok etkensin daha kese bile görünmeyebilir stres yapma bir kaç gün dinlen ağır iş yapma bak stres te yapma o önemli vücudun 9 aylık bir yolculuğa hazırlanıyor bebek için yeni bir düzen kuruluyor rahmin kesen daha sonra bebek eşi vs bir sürü peşi peşine olay yaşatacak sana o yüzden düşün biraz kendin söyle normal mi değil mi sakin ol hemen hemen her kadın ilk başlarda yaşıyor bunu ama gene diyorum için rahat etmezse git bir doktora canım
Deniz2961 Zemzems nasıl telaş yapma der doktor ya pregstan başlaması lazm bnde siizn hftfa bsldim şuan 10 oldun yeni kesildi kanamam
Zemzems Burculu_11 sizde de oldu mu ne zaman geçer şuan uzanıyorum hiç birşey yapmıyorum doktorum dan haber bekliyorum
Burculu_11 Zemzems bende çok az bi miktar gelmişti progestan verdi ilk agızdan alıyordum sonra fitil olarak kullandm geçti ama aşırı bir kanamaysa önemli iğnesini yapıyorlar
Esrabozkurtt Zemzems benimde o haftalarda kıpkırmızı kanamalarım oluyordu doktoruma söyledim muayene edip progestan iğne verdi ve uzandım sürekli geçti iğneden sonra bir daha kanamam olmadı şu an 20+6 günlüğüz endişe etmeyin ilacınızı alın ve bol bol uzanın ben hiç kalkmadım sadece lavaboya gitmek için kalktım
Deniz2961 Zemzems bnm de 3 yaşında kızım var bnde hap kalktım mcbur ama ağır kaldırmadm çok uzağa uzanmadm onlara dikkt ettim yoksa bn de yatmadm cnm
Zemzems Bebetonunannesii yaaa çok teşekkür ederim başta çok korktum çok gelince ama şuan içim rahatladı gerçekten 🙂
Zemzems Deniz2961 bende sizin gibi uzağa uzanmıyorum ağır birşey yapmıyorum. Sadece kızım için kalkıyorum
Zemzems Merveonay çok çabuk stres yapan biriyim ev kirli dağınık olsa hemen strese giriyorum o yüzden de çok oldu sanırım Ama artık stres yapmayacağım. Şimdi ilacımı aldım kesilir inşallah. Geçmez se gideceğim doktora haftaya çağırdı muayene ye
Merveonay Zemzems herşeyim başı stres canım beyin gücü tahmin ettiğimizden çok etkili vücudumuzda psikolojini iyi tutman çok önemli heleki ilk zamanlarda uğraşlar bul kendine ve düşünme hatta unut bir süre hamile olduğunu
Zemzems Merveonay öyle yapmaya çalışıyorum canm bugün o akıntının fazlalığını gördükten sonra daha iyi anladım hiç birşey takmamaya çalışıyorum