Tuba0701m Yesimtmr benim piskolojı. Dıye birsey kalmadı. Aynı seylerı yasamakta istemiyorum gecen hafta pazartesı oldum kürtaj kanamam durmadı. Daha. Sinirden ağlıyorum 😔
Yesimtmr Tuba0701m O zaman rahat1senenin geçmesi gerekiyor ve gerçekten sağlıklı beslenmek şart Yani üstünden ne kadar uzun zaman geçerse o kadar sağlıklı olur
Elfidaa Tuba0701m her gün öğlen saat 1de yaptım yapmadan 2saat öncesi sıvı alımını kestim yumurtlama gorunce de o günü değerlendirdik sonra bıraktım
Tuba0701m Elfidaa kaç test. Yaptınki. Ben yenı evlıyım hiçbirşeydenn. Anladığım yok 😏 bır lac test alıp yaptın. Adetden kac gün sonra yaptın☺️
Elfidaa Adetten sonra ki gün başla nolur nolmaz 😊 yanlış hatırlamıyorsam 11.gun gördüm yumurtlamayı..zaten testi al kullanimi hakkında YouTube da videolar da var oradan öğrenirsin
Elfidaa Tuba0701m senden de Allah razı olsun canım. Hiç canını sıkma psikolojini düzelt rabbim bir an önce yerini doldursun insallah en iyi ben anlarım seni 🙏
Tuba0701m Elfidaa inşallah canım ilk olunca. Cok üzüldüm. Birde ben ikizlere. Hamıleydım. O baya. Yordu benı. Sitresli gectı sımdı. Tekrar. İstiyorum ama. Cesaretımde yok acıkcası😔