Melossduruu Kizlar şeker yükleme testi yaptırdım simdi. İlk başta parmaktan kan aldılar o 101 cikinca kan tahlili istediler. Yüksekmi ki acaba kan tahlili istediler
Deletedmom_33 Melossduruu Bende simddi yaptırıyorum. Benim de parmaktan aldı 86 çıktı. Koldan aldı içeceği içtim 75 mg. Tekrar kan verdim 1 saat sonra. Şimdi 50 dk kaldı tekrar vereceğim
Lulikli Kızlar size de doktorunuz önceki akşam 9dan itibaren bir şey yemeyin, 12den sonra su bile içmeyin dedi mi? Burdan bi arkadaşla aynı doktora gidiyoruz onun bu hafta yüklemesi benim haftaya. Biz bi de bilecikten eskişehire gideceğiz 1 saat yolda kaç saat aç susuz nasıl yapacağız diye kara kara düşünüyoruz. Deletedmom_33 Melossduruu
Deletedmom_33 Lulikli Bana bişey demedi ama ben gece 12 den sorna bişey yiyip içmedim. Sade sabah 1 yudum su içtim 7 gibi. 9.20-10.20 de veridm şimdi yine bişey yiyip içmeden 11.20′yi bekliyorum. Bana 2 saatlik yükleme demişti son olacak bu kan