nurkse eğer dikişin ipliyse 10. Gün gel dikişleri aldırmaya demişlerdir estetik e demezler kendin çıkarabilirsin ben 2 ay önce devlet hastanesinde doğum yaptım alınan dikiş atılmış 10. Gün gel dediler ama o kadar canım yandı ki 😔 neden estetik dikiş atılmadı anlamadım 10. Güne kadar da çıkarmadım bandı