Dün test yapmıştım
Yurtdışında yaşıyorum ve kursa gittiğim için günlük test yaptırıyorum.Bugün sabah sonucu geldi Positiv zaten bi iki gündür kemiklerim sızlıyordu.Yanımda kızım da var dünden beri onunla ateşi gribi var.Ve 30 haftalık hamileyim başına gelen var mı ?