Helink Merhaba Adana Acıbadem hastanesinde doğum yapan var mı 23. Haftadayım hamilelik balangıcından beri Nazife hoca takibimde çok ilgili çok seviyorum , doğum süreci nasıl geçti deneyimlerinizi anlatir mısınız 2 gün kalınıyormuş Doğumdan sonra doğru mu ?
Balbocegmm Helink bende adana acıbadem de doğum düşünüyorum umarım doğum yapan birileri bilgi verir bize 🙏🏻 Fiyat bilginiz var mı?
Helink Balbocegmm söyle 3 paket varmış en yüksek paket 8.000 TL güncelleme gelmediyse 5 Aralık tekrar kontrolüm var öğrenir buradan yazarım orada siz hangi doktorla takiptesiniz
Balbocegmm Helink ben erdal candana gidiyorum özel muayenehanesi var acıbademin doktoruydu ama ayrıldı erdal hoca bana 9 bin demişti ama bir arkadaşım 15 bin gibi bir rakam söyledi acaba yanlış mı anladım diye aklıma takıldı benimde siz hangi doktora gidiyorsunuz
Helink Balbocegmm selam Acıbadem hastanesinden fiyat istedim 11.000 TL sezaryan 2 gün süit odada kalıyorsun , 4.000 TL farkla fotoğraf şerbet cupcake çay servis hosgeldin partysiyle 15.000 oluyormus
Helink Balbocegmm evet içinde hemşireler tarafından emzirme eğitimi bebek eğitimi de var hastane çıkış çantası içinde bebek kıyafetleri ve kremlerini veriyoruz pazar gününe denk gelmezse kuaför hizmeti de varmış 🙏
Balbocegmm Helink acıbademin pişman edeceğini düşünmüyorum zaten ilgi vs çok güzelmiş teşekkür ediyorum 🙏🏻