Merhaba kızlar rutin doktor kontrolümüzde rahim ağzının 4.6 cm olduğunu söyledi doktorum üç gün sonra detaylım vardı ordaki doktorda ölçtü cm söylemedi herşey yolunda dedi ama ben gördüm 3.76 cm yazıyordu bu farklılık cihazlardan mı kaynaklı yoksa bendemi kısalma olmuş kafama takıldı biraz yarın tekrar gideceğiz detaylım bitmemişti yine ölçtürüp sormak istiyorum bu durumu yaşayan varmı