Kızlarr aranıza yeni katıldım merhaba ☀️ dün erken gebelik ve normal kaset test yaptım ama ikisi de saatlar geçince silik oldu bugün ikisi de daha belirgin ama dün kan verdiğimde sonuç 0.1 çıktı gebelik belirtilerim çok vardı böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı bi umut olur 😢 bu arada adete 4 gün vardı testler ve kan verdiğimde dün