Elfii00 ya peki ben birşey sorayım. 32. De rapor aldım ama doğumum mesela uzadı 40 da değil de 42. De doğum yaptım diyelim. Yani rapordan sonra iki aydan fazla sürdü diyelim. O zaman sorun oluyor mu. Hani iki ay doğum öncesi iki ay doğum sonrası alınıyor ya rapor