EylmGny 16 aylik kizim ek gıdaya geçtiğinden beri peyniri seviyor ve yiyordu ama son 4-5 aydir ağzina almiyor .Nasil sevdirebilirim ? Her çeşitini denedim. Omlet içinde se sevmiyor .
dml33 EylmGny oluyo dönem dönem bırakıodm bi süre 1 ay sonra tekrar sevdiği bi peyniri veriodm zeytin çok severdi mesela bnm kızda bıraktı kaç aydır yemio biraktm vermiyorm şimdi yeni yeni kendo gorunce istio
Belacivciv EylmGny Zorla vermeye çalışmayın iyice nefret eder, kardeşim de yemezdi 20 yaşında hala yemiyor😅
EylmGny Deniz2961 yaaa çok üzüldüm demek ki yemedi mi yemiyorlar. Kahvaltida ne yedirecegimi bilemiyorum .
EylmGny DefneRana teşekkür ederim. Her sabah kahvaltıda ne yedirecegimi bilemiyorum çok seçici. 😟 Umarım eskisi gibi sever yer.
HollyMolly Belki peynirin tuzlu tasını sevmiyordur. Peynircilerde kaşar loru var. Böyle süt gibi tadı var hatta reçelle balla çok güzel gidiyor. Onu deneyebilirsiniz. Bir de labne de nötr bir tat. Poğaça içinde falan da yemiyor mu?
EylmGny HollyMolly poğacada anlayinca tükürüyor. Dediğiniz peyniri bulup deneyecegim tesekkür ederim.
Deniz2961 EylmGny Kshvlti anlayışı hiç yok zaten sütle bskvu ciltli ekmek bazen pankek patts kizartmsi menemen🙈
DefneRana EylmGny yer tekrar benim kızım zeytini severek yiyordu sonra yememeye başladı 1 yıla yakın ağzına sürmedi şmdi kendi kendine tekrar zeytin yemeğe başladı peyniride yiyordu sonra onuda ağzına sürmez oldu şimdi yeni yeni kaşar peynir yiyor. O dönemde birwz zordu kahvaltıda sadece salatalık domates yumurta yiyordu ama zamanla geçiyo geri
dml33 EylmGny inatlasdiklari seyleri yemiolar çok fena bu yeni nesil aglayarak yapiyolar herseyi bide sendromları var bitmek bilmeyen
EylmGny Belacivciv Elimden geldiği kadar zorlamamaya calisiyorum 🤗 ama her sabah kahvaltida bu gün yer belki diye teklif ediyorum ama yok .
MerveeD EylmGny 27 yaşımdayım 3 aylık hamileyim 4 yaşından sonra hiç bir peyniri yememişim ve hala yemiyorum umarım yer faydalı bir besin cnkı ama malesef bende yiyemiyorum hc bırını ve hc bseyın ıcınde
alcang EylmGny benimde kızım önceden kahvaltıda bayıla bayıla yerdi 7-8 aydır yemiyor denemediğim yöntem kalmadı. Üstelemiyorum bende