Kızlar eşim 1 yıl kadar önce varikosel ameliyatı olmuştu daha sonra tedavi sürecinde rahatladı ama birkaç gündür yine ağrısı var kasıkta . Bu hafta tekrar Kontrole gidecek insallah bisey çıkmaz ama sizlerde ilac dışında iyi gelen bir şey oldu mu eslerinizde