Sedefavc Merhaba arkadaşlar valla evde sinek falanda yok ki tek ben sinek isirmis gibi kasiniyorum neden olur ? Bunun için her hangi bir kan tahlili bakılıyor mu ?
Elika0 Sedefavc canım tek bi yerden mi bir sürü yerden mi kaşınıyorsun ? Hemen acile git burada yazan çok oluyordu hamilelikte uyuza yakalananlar oluyormuş eğer öyle birşey olduysa erkenden müdahale etsinler
Deletedmom177227 Sedefavc eğer kaşıntınız yazın yün kazak giymiş şeklinde ise yani yakarak kaşjnıyosa doktorum normal olduğunu söylemişti bana. Ama diğer türlü bilemicem
ikiPrensesAnnesi20 Sedefavc ben ilk hamileliğimde bacaklarımı acayip şekilde kasiyordum yara yapmıştım artık doğuma yakın gittiğimde ise doktorum hamilelik alerjisi olmuşsun dedi
Zehra9616 Sedefavc bu konudan muzdarip cok arkadas var belirli donemlerde asiri kasindiklarini soylemislerdi doktora git bence gecmis olsun
Sevdess Sakın çok kaşınma, çatlak belirtisi. Özellikle göğüs göbek bacak kalçada artışı oluyo kaşıdığın an yırtılıyo derin. Olabildiğince suyla baskı yap ov. Ben farketmeden 2-3 kere göğüsümü kaşıdım mosmor çatladı. Bide kaçıncı haftadasın?
Sedefavc Sevdess ay canım bu dediğin de olabilir bacaklarım ve popo yanaklarım. Tam çatlak olabilecek yerler. Ama sinek isirmis gibi de şeyler var ama evde tek beni mi isiriyo bu sinek ki evde sinekte yok 😂
Sedefavc ikiPrensesAnnesi20 canım benim sanki sinek isirmis gibi kırmızı biseyler çıkmış 3-5tsne onlar kaşınıyor ama birşey de yemedi beni
Gzmysf1608 Benşmde geceleri artıyor peşine düştüm şuan ikinci doktordayım normal diyorlar bi doktora sahan gidip eve gideceğim artık oda normal derse
Zehra9616 Sedefavc isilik gibi kabarmaysa olmayan alerjin ortaya cikmisda olabilir yediklerine dikkat et bak bakalim belki birsey kasintini tetikliyodur sampuan dus jeli falan
Insanne Sedefavc benim oldu bacaklarımda safrakesesi asiti bakıyolar kolestas olabilir diye baktırddım bişey çıkmadı bende cildiyeye yönlendirdiler bi çeşit egzama dedi strestenmiş
Aysunmardin23 Sedefavc benimde öyle oluyor bacaklarım kollarım birden kaşınıyor kaşıyinca sinek ısırığı gibi şişiyor,15 . fattamdayim kağıdının yer kızarıyor ve kabariyor
HollyMolly Haftadayım benim de yüzüm aşırı kaşınıyor. Bir de ayak tabanlarım avuç içlerim. Ödemden mi bilmiyorum yarın doktoruma sorucam.