Carsaflianne Ahsenn bende oyleyim ya her sabah uyaninca kendimi bi yokluyorum sancim var mi diye sonra tuvalete gidip ic camasirima bakiyorum nisan gelmis mi diye 😂 bi tedirginliktir gidiyo
Gulyllu Aynısı bende de var canım birde 31. Haftada yatış vermişti doktor şimdi 36 olduk bi an önce doğsa diye bekliyorum her gün gelicek gibi hissediyorum
Gulyllu Carsaflianne aynen bende her sabah kontrol ediyorum bunaldım tabi eşime de cok yük bindi hem ona üzülüyorum hemde sıkıldım açıkcası bu durumdan yine de sağlıkla gelsin inşallah
Carsaflianne Gulyllu bende sıkıldım hep derlerdi son zamanlar artik dogsun istiyosun diye gercekten oyleymis zaman cabuk gecer insallah